~::W3Lc0m3 t0 C0r3TaN yAn!3AzYaN!::~

::my life,..my favourite,..my love,..everything bout me::

Monday, October 31, 2011

~Satu lg kegilaan ku~

Stacy - Kisah Dongeng
Ku sedar ku tak seberapa
Jika dibanding mereka
Yang jauh lebih megah dari diri ini
Apa yang mampu ku berhias
Hanyalah hati yang ikhlas
Terpendam simpan untuk dia yang sudi
Mencintai aku dengan seadanya
Mencintai aku bukan kerana rupa
Dalam waktu sedu
Dalam waktu hiba
Ku harapkan dia rela
Mencintai aku dengan seadanya
Sanggup menerima insan tak sempurna
Atau mungkin cinta sebegitu hanya
Kisah dongeng saja
Belum pernah ku merasakan
Dipeluk dalam dakapan
Eratnya melindungi jiwa rapuh ini
Sanubariku memerlukan
Kehadiran seorang teman
Tulus mencurah kasih sepenuh hati
Mencintai aku dengan seadanya
Mencintai aku bukan kerana rupa
Dalam waktu sedu
Dalam waktu hiba
Ku harapkan dia rela
Mencintai aku dengan seadanya
Sanggup menerima insan tak sempurna
Atau mungkin cinta sebegitu hanya
Kisah dongeng saja

Nie lg satu yg ak tgh suke gler sekarang nie....Stacy - Kisah Dongeng yg juga merupakan lagu tema bg drama Cinta Elysa.......ak nape ak suke sgt ngn lagu nie......sblum nie x penah plak ak suke lagu2 Stacy...tp lagu nie mmg lain terus dari lagu2 Stacy yg sblum nie.....lagu nie mcm kne je ngn hidup ak....btulke?? heheehe.....ak pn x thu.....kahkahkah.....mungkin jgak sbb lagu nie lagu tema Cinta Elysa.....hahaaha
p/s : ak mmg suke gler ngn lagu nie....fall in love gitu....=)

No comments:

Post a Comment